Bases del Concurs de Comparses del Carnaval d'Estiu 2015

Imatge

I- DATA DEL CARNAVAL 2015

Aquest concurs es desenvoluparà en el marc del Carnaval 2015, el dissabte 25 de juliol de 2015.

 

II- INSCRIPCIÓ

La inscripció es podrà formalitzar a partir del dilluns 4 de maig de 2015.

a/ On-line: a través del web municipal

b/ Presencialment: a l'OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana) en horari de dilluns a dijous de 8 a 19:30h, i divendres de 8 a 15 hores.

La data límit d'inscripció serà el dilluns 20 de juliol.

Hi podran participar tots aquells grups que ho desitgin, siguin entitats inscrites al Registre d'Entitats de l'Ajuntament de Castelldefels, entitats o empreses privades o persones individuals agrupades per participar-hi sota la mateixa comparsa.

Es permet la retolació de les comparses amb el nom o el logo de les empreses privades que hi participin a la rua amb la seva comparsa pròpia. Resta prohibida qualsevol altre tipus de publicitat.

 

III- CONSIDERACIONS ARTÍSTIQUES

a) Participants. El mínim de participants de cada comparsa serà de 5 persones.

b) Motiu. El motiu de les comparses haurà de girar entorn d'un tema concret.

c) Convocatòria. Les comparses participants s'hauran de concentrar a les 19.00 h a la rotonda de la avinguda República Argentina (Baixador) el dissabte 25 de juliol de 2015.

 

IV- CONSIDERACIONS TÈCNIQUES

Les carrosses podran ser arrossegades per tractors i camions petits que han de complir les condicions següents:

a) Mides màximes

Amplada: 2.50 m (incloent-hi el focus exterior d'il·luminació)

Alçada: 3.50 m

Llargada: 7 m (d'estructura fitxa)

b) Documentació relativa al vehicle vigent

Els participants, usuaris dels vehicles, hauran d'aportar la documentació vigent relativa al vehicle abans del dilluns 20 de julio de 2015:

- Fitxa del vehicle i permís de circulació

- ITV (Inspecció Tècnica de Vehicle) de l'any en curs.

- Assegurança

- Permís de conduir corresponent

c) Condicions tècniques

El vehicle i la carrossa han d'estar en perfectes condicions tècniques abans de l'inici de la Rua.

En el cas d'utilització de grups electrògens i de fer una instal·lació elèctrica a les carrosses, s'han de complir els requisits exigits per la normativa vigent.

d) Muntatge, desmuntatge i trasllat

El muntatge, desmuntatge, confecció de la carrossa i contractació del vehicle que l'arrossegui és responsabilitat dels participants.

El trasllat de la carrossa des del lloc d'emmagatzematge fins al punt d'inici del recorregut i retorn al magatzem va a càrrec dels participants.

e) Seguretat

Es responsabilitat dels participants la seguretat de la carrossa ( el personal, material i elements decoratius), així com tenir els elements de seguretat oportuns (extintors, farmacioles) per poder actuar en cas d'incidència. Els participants hauran de respectar les normes de seguretat i directrius comunicades per l'Organització. En cap cas els participants estaran autoritzats a circular per recorregut que no siguin els oficials de la Rua, dels quals la Policia Local no tingui coneixement.

 

V- PREMIS

Premis honorífics

Els premis honorífics  es concediran de la manera següent:

La millor comparsa: 250 €

La millor carrossa: 250 € 

La millor coreografia : 200 €

El millor acompanyament musical: 200 €

La millor disfressa: 200 €

 

VI- JURAT

El jurat estarà format per persones independents, designades per la Comissió Organitzadora del Carnaval d'Estiu, que s'encarregaran de puntuar l'originalitat, el vestuari, el nombre de persones que integren el grup inscrit, l'animació, la creativitat, la coreografia i l'atractiu de la comparsa i que es repartiran per tot el recorregut de la rua.

El jurat vetllarà perquè les comparses participants compleixin uns requisits mínims de qualitat.

La decisió del jurat serà inapel·lable.


Revisat: 26/06/2015

↑ pujar
©
Ajuntament de Castelldefels
Plaça de l'Església, 1 - 08860 Castelldefels
Telèfon: 93 665 11 50